De kick start van Photoboef

Gepubliceerd op 14 februari 2023 om 17:23

Leestijd: 2 minuten

Vlak voor oud en nieuw zaten we gezellig bij mijn ouders thuis op de bank. Iedereen was druk in gesprek met elkaar. Op de achtergrond was ik druk bezig op mijn telefoon om de laatste bewerkingen te maken zodat ik de aankondigingsvideo van Photoboef online kon zetten.

Deze wilde ik per se voor de jaarwisseling online hebben. Surena werd zelfs nog een beetje boos en siste: “Doe die telefoon nou eens weg”. Ik snel de laatste teksten afmaken en de video posten op onze social media kanalen en voor de rest van de avond heb ik er niet meer naar gekeken. We waren druk zat met het bezoeken van familieleden en lekker te feesten.

De volgende ochtend werden we beide wakker met een lichte kater en het eerste wat ik deed, wat we bijna allemaal doen, de telefoon pakken en door de berichten en feeds heen scrollen. Tot mijn verbazing was ons filmpje 1500 keer bekeken op TikTok. Dit is natuurlijk niet heel bijzonder veel maar voor een compleet nieuw account vond ik dit opmerkelijk. Door de dag heen bleven de aantallen snel stijgen. Tegen de middag zaten we al op 5000 views en wisten we dat we “viraal” gingen. Uiteindelijk is de video meer dan 10.000 keer bekeken en wisten we gelijk dat Tiktok ons hoofd kanaal moest gaan worden. Dit was voor ons de bevestiging dat wij met onze onderneming gaan slagen!

Wij kregen door dit bericht de opvolgende weken steeds meer aanvragen waardoor we ook snel moesten schakelen. Dit gaf ons aan dat we dit serieus kunnen aanpakken en het bedrijf te laten groeien. Inmiddels zijn we 6 weken bezig en hebben we al 6 feesten kunnen voorzien van een photo booth. Elke klant en elke gebruiker tot nu toe is vol lof geweest en dit geeft ons ook de motivatie om steeds te blijven verbeteren. Als klap op de vuurpijl hebben wij ook al boekingen voor in de toekomst. Houd onze socials in de gaten en volg ons!

Naveen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.